Hakkımızda

image

4P Group çalışmalarında kendi 4P sini ilke olarak kabul etmiş doğru tekniklerle hızlı ve etkin sonuçlar almayı hedeflemiştir.

 
 
 
 

Gayrimenkul sektöründe aracılık faaliyetini üst düzey pazarlama teknikleriyle profesyonel biçimde gerçekleştirmek üzere yola çıkan 4P Group, sektöre yenilik katmak, farklı stratejilerin kullanılabileceğinin farkındalığını yaratmak, satış odaklılığından ziyade pazarlama anlayışının ön plana çıkmasını hedeflemektedir.

Pazarlama açısından değerlendirildiğinde gayrimenkul danışmanlığının sadece satış odaklı yürütülmemesi gerekliliğini düşünmekteyiz. Satış bir gayrimenkulün değerlendirilme sürecinde sadece bir bölüm olarak nitelendirilmelidir. Gayrimenkulün ekspertizi, fiyatlaması, projelendirilmesi, müşterilere doğru yöntemler ile sunumu, satış ve satış sonrası memnuniyet takibi bu sürecin ayrılmaz parçalarıdır.

“ 4P Group olarak her bir gayrimenkul için kişiye özel tasarlanmış bir pazarlama projesi oluştururuz. “

Financial Times tarafından tüm zamanların 4. önemli gurusu seçilen ve pazarlamanın babası kabul edilen Philip Kotler tarafından 1964 yılında geliştirilen pazarlama karmasıdır. 4 öğeden oluşan bu karma günümüzde 8 öğeye kadar çıkmıştır. Temel öğeleri ise şunlardır:

4P NEDİR?

Misyon & Vizyon

VİZYON

Yenilikçi eğitimler ile donanımlı, etik değerlere bağlı uzmanlar yetiştirmek, kurum kültürümüze uyum gösteren danışman ve girişimciler sayesinde sektör de akla gelen ilk isim olmak.

MİSYON

Profesyonel pazarlama stratejileri ve dijital teknoloji ile sektörün değişimine katkıda bulunmak, satış odaklı değil pazarlama odaklı hizmet vermek.